Pengedar Shaklee Yang Sporting dan Sempoi Yang Uolls Idam-Idamkan

Siapa kat sini yang memang anti betul dengan seller yang acah-acah menjual tapi memaksa at the same time?

Haa sama lah kita. Yaya pon ada satu masalah yang tak boleh nak tahan kalau seller tu jenis yang suka sangat paksa kita bank in secepat dan sepantas kilat. Tak suka tau. Dari semangat nak beli, kang tak memasal terus cancel dan sanggup beli dari seller lain. Huhu

Jadinya, kalau nak beli something, Yaya memang sanggup carik dari seller yang terbaik! Macam Shaklee ni, Yaya sanggup beli dari pengedar Shaklee yang sporting dan sempoi supaya bila nak beli tu kita pon tak rasa macam terpaksa. Rasa macam sembang dengan kawan je. Hihi.

Kalau awak-awak tengah mencarik pengedar Shaklee yang sporting dan sempoi, yayyy you are on the right page! hihi.

Hello everybody, nama saya Yaya dan saya merupakan salah seorang pengedar sah Shaklee yang akan menyediakan konsultasi seumur hidup as soon as awak-awak whatsapp atau PM saya di 013-7230029.

Kenapa saya claim diri saya ni sporting dan sempoi?

Reason #1

Saya layan customer saya macam kawan sampaikan hal-hal atau masalah lain selain daripada masalah kesihatan pun saya akan berikan pandangan.

Contohnya ada customer saya yang ada masalah dan perlukan kawan untuk meluahkan rasa, dengan senang hati dan berbesar hati saya luangkan masa. Mungkin satu hari nanti saya akan jadik counselor, hihi siapa tahu kan?

Reason #2 

Saya tak tamak. Saya TAKKAN beri konsultasi demi kepentingan sendiri.

Contohnya customer yang nak kurus, tapi sebabkan Vivix merupakan produk premium dan mahal, saya cadangkan dia supaya ambil Vivix. No no no. Tujuan utama saya adalah untuk pastikan customer saya dapat kesan yang positif dengan Shaklee. Bukan semata-mata nak dapat untung je.

Reason #3

Saya sediakan jadual pemantauan / follow up supaya saya keep updated dengan perkembangan terkini semua customer saya.

Takdelah harini saya beriya-iya pujuk supaya anda beli produk Shaklee dari saya. Lepas dah dapat vitamin saya terus lesap dan bagi bluetick ja dekat soalan anda. No, upline saya ajar, FOLLOW UP customer tu penting. Make sure dia dapat kesan yang positif dari Shaklee.

Reason #4

Saya sendiri pemakan tegar produk Shaklee.

Kalau uolls ragu-ragu dengan Shaklee, takut kena sakit buah pinggang ke, takut beracun ke, jangan risau, saya dah cuba dulu dan kalau ada side effect, saya dulu yang akan kena.

Ala-ala biarlah saya berkorban demi customer saya. Hah gituu. Hihi, masih ragu-ragu ke?

Setakat ni saya boleh jamin, cuma effect yang best-best je yang saya dapat. Sebab tu saya tak ragu-ragu nak share dengan semua orang.


Masih ragu-ragu?

Nah saya sediakan sedikit background info pasal saya

Nama saya Putri Zaqqeya bt Amin Buhari. Seorang lepasan Ijazah Sarjana Muda Syariah dan Undang-Undang yang beranak satu. Tak lupa, merupakan seorang pengedar sah Shaklee di kawasan Shah Alam. Berminat nak dapatkan produk semulajadi Shaklee, bolehlah terus whatsapp saya di 013-7230029 dan dapatkan konsultasi percuma seumur hidup!


Zaqqeya Amin
Shaklee Independent Distributor
SMS/WA 013-7230029




Comments

Popular posts from this blog

Pencuci Muka Terbaik Untuk Hilangkan Whitehead dan Blackhead Dengan Cepat dan Pantas!

Petua Hilangkan Keputihan Ketika Hamil Secara Tradisional

6 Makanan Merawat Denggi Secara Semulajadi Tanpa Ubat