Produk Berkesan Untuk Hilangkan Jerawat

Perempuan ni dari dulu lagi memang terkenal dengan sikap nak cantik je. Nampak baju cantik tergoda, nampak barang mekap baru terbeli, nampak handbag lawa meleleh air liur. Pendek kata, memang pantang nampak benda cantik lah.

Eh tak boleh nak marah, sebab rasanya tu dah memang nature semua perempuan dekat dunia ni. 

Tapi Yaya rasa, zaman sekarang ni, bukan setakat perempuan je yang nak cantik, lelaki pon sama. Kalau tak, takkan lah korang end up dalam blog Yaya sambil baca artikel ni kan? 

Tak lain tak bukan tadi korang tengah google produk berkesan untuk hilangkan jerawat. Hihi kantoi.

Yaya dulu pon macam korang jugak. 

Gigih menggoogle mana-mana produk yang boleh bantu combat masalah jerawat Yaya. Tapi satu produk pon tak berkesan.



Masalah jerawat ni, bukan boleh buatkan perempuan je beremosi, lelaki pon boleh emosi sama. Mana taknya, kalau jenis kulit putih melepak, naik pulak jerawat yang merah-merah tu, memang sebatu jauhnya orang dah nampak. 

Tu belum kira pakej jerawat naik bengkak and berdenyut-denyut pulak tu. 

Yaya faham perasaan membuak-buak nak cuba produk kecantikan yang kononnya ada berlambak-lambak testimoni jerawat & jeragat hilang. Tapi nak cuba takut pulak sebab zaman sekarang ni, orang boleh buat produk sendiri belakang rumah je. 

Ada tu yang janji hilangkan jerawat dalam masa 3 hari. Tapi bila Yaya pakai kulit muka makin putih macam something wrong, and kulit muka jadi berbintik-bintik as if ada kotoran yang nak keluar tapi tersekat.

Then bila Yaya decide nak stop pakai, haa time tu lah mencanak-canak jerawat yang keluar kat muka ni haa. Menangis? Tak yah cerita la. Menyesal tak sudah sebab pakai produk tak hape-hape tu.

Memang betul, nak pilih produk sekarang ni wajib berhati-hati. Apelah guna muka licin putih flawless tapi merana 3-6 bulan akan datang.


So harini Yaya nak share sikit produk yang Yaya sendiri pakai and amalkan. 

Yaya cadangkan korang cuba produk hilangkan jerawat dari Shaklee.

"alahh Yaya, nak jual produk sendiri memang lah pum pang pum pang cakap tu bagus ni bagus. Pigi lahhh"

Eh Yaya cakap bukan sebarang cakap tw. Beza produk hilangkan jerawat Shaklee dari produk luaran tu adalah setiap bahan dalam produk ni dah lalui sekurang-kurangnya 350 saringan penceramaran bahan kimia dan pelbagai ujian lagi, 

Nak lagi? 

Doktor dan saintis yang takde kaitan dengan Shaklee (third party) pon memperakui keberkesanan produk Shaklee menerusi Landmark Study yang diterbitkan di peringkat antarabangsa. 

Haa meyakinkan tak?

PRODUK HILANGKAN JERAWAT


#1 Vivix


Resveraterol yang terkandung dalam Vivix mampu merawat kulit dari peringkat sel dan membantu meneutralkan toksin yang menjadi punca utama kepada jerawat.


#2 Alfalfa Complex


Salah satu punca jerawat yang mencanak-canak di muka adalah disebabkan kandungan toksin dalam badan. Kandungan ni juga punca kenapa penyerapan nutrisi yang sepatutnya boleh membantu mengelakkan jerawat tidak optimum.

Saranan Yaya, ambil lah Alfalfa Complex. ia boleh membantu badan untuk detoks. Detoks boleh membantu badan untuk membuang toksin yang menjadi antara punca jerawat.

#3 Collagen Powder


Antara sebab jerawat adalah liang pori yang terbuka. Apabila kotoran masuk ke dalam liang pori ini dan tidak dibersihkan, lama-kelamaan ia akan menyebabkan jerawat. 

Collagen Powder ini bertujuan untuk mengecilkan liang pori supaya kotoran dari udara tidak mudah terperangkap dan bercampur dengan minyak yang eventually akan menghasilkan jerawat.



#4 Vitamin C 


Penghasilan minyak yang tidak terkawal pada kulit muka boleh menyebabkan jerawat mudah tumbuh. 

Jadi, pengambilan vitamin C yang konsisten boleh membantu mengawal penghasilan minyak pada muka dan mengawal keseimbangan pH pada kulit muka. 


Nah Yaya share gambar Yaya sendiri time muka tengah teruk and muka sekarang. Alhamdulillah berkat konsisten produk Shaklee.


Haa, dah tak sabar kan nak dapatkan kulit muka yang cantik, berseri dan bebas jerawat?

Untuk dapatkan produk Shaklee diatas atau apa-apa produk Shaklee yang lain, korang boleh hubungi Yaya di 013-7230029. 

Jangan risau, Yaya sediakan konsultasi percuma tak terhad kepada masalah jerawat je. 

Zaqqeya Amin
Id: 1234656
Whatsapp No: 013-7230029


Comments

Popular posts from this blog

Pencuci Muka Terbaik Untuk Hilangkan Whitehead dan Blackhead Dengan Cepat dan Pantas!

Petua Hilangkan Keputihan Ketika Hamil Secara Tradisional

6 Makanan Merawat Denggi Secara Semulajadi Tanpa Ubat