Shaklee HQ Baru Buat Orang Beli Lebih

Baru-baru ni, Shaklee HQ dah berpindah tempat. Daripada bangunan Pinnacle ke Sunway GEO. Ape yang Yaya nak share pasal HQ baru ni adalah, konsep kedai runcit yang Shaklee mula amalkan.

Katanya, rakyat Malaysia ni suka shopping, so kalau buat konsep retail ni, mesti semua orang lagi suka. Haihh Shaklee ni, memang dah kaji betul-betul kan habit rakyat Malaysia ni.

Kalau dekat HQ lama, masuk je pintu pinnacle tu, kena naik lif pergi tingkat 9. Lepas tu ambik borang barangan Shaklee, tick mana yang kita nak and then ambik nombor. Nanti kaunter akan panggil nombor kita and dia yang akan sort out order kita.

Kira semua vitamin tu dia letak dekat stor la.

Tapi Shaklee HQ dekat Sunway GEO ni lebih visible and mesra newbies. Nak ambik mana-mana vitamin, capai-capai, letak dalam bakul and bawak p kaunter. Silap-silap haribulan, daripada nak ambik satu vitamin boleh beranak jadi 5 vitamin. Hihi

Lokasi Shaklee HQ yang baru ni senang je. Korang waze je Sunway GEO. Ianya terletak betul-betul di corner bangunan, membuatkan orang yang baru sampai di simpang 4 berdekatan Sunway GEO pun dah boleh nampak Shaklee.



Antara feature menarik yang sebelum ni takde dekat mana-mana branch Shaklee adalah korang bebas untuk belek mana-mana produk Shaklee yang selama ni cuma boleh baca melalui internet atau cuma dengar-dengar orang cakap je.



Macam yang Yaya dah cakapkan tadi, sebelum ni semua vitamin disimpan di bahagian belakang kaunter dan cuma staff je yang boleh access.

Tapi konsep retail yang dibawakan oleh Shaklee kali ni memberi peluang kepada semua untuk belek dan pegang sendiri botol vitamin tu.

Best kan?

Kalau korang belum mendaftar sebagai ahli dan berhasrat untuk terus membeli di Shaklee HQ, ya korang boleh buat macam tu.

Ambik je mana-mana vitamin yang berkenan, letak dalam bakul dan bayar di kaunter. MAcam kita shopping dekat mall.

Tapi kalau tiba-tiba korang rasa macam nak jimat dan lebih baik untuk daftar sebagai ahli SHaklee, korng boleh beli sekaligus daftar sebagai ahli di kaunter.

And korang akan diberikan ID dan terus dapat membeli dengan menggunakan harga ahli

Ehh lupa Yaya nak kasitau. Benda wajib yang kakak kaunter tu akan tanya ialah ID sponsor.

Jangan risau, bagitahu je korang nak register under upline/sponsor ID 1234656 Putri Zaqqeya Amin Buhari.

Ape tunggu lagi? Jom jenguk Shaklee HQ harini!




Comments

Popular posts from this blog

Pencuci Muka Terbaik Untuk Hilangkan Whitehead dan Blackhead Dengan Cepat dan Pantas!

Petua Hilangkan Keputihan Ketika Hamil Secara Tradisional

6 Makanan Merawat Denggi Secara Semulajadi Tanpa Ubat