Ketahui Macam Mana Tonik Ajaib Vivix Boleh Merawat Kanser!

Siapa yang tak gerun dengan kanser, penyakit pembunuh nombor satu di Malaysia. Bukan setakat kat Malaysia je, dekat seluruh dunia kot!

Selagi boleh elak memang kena elak. Masalah penyakit kanser ni, sel-sel kanser tu bukannya reti duduk setempat je. Memang kaki jalan. Asyik nak berjalan sampaikan boleh merebak satu badan. Dari kanser mulut boleh menular jadi kanser mata. Dari kanser usus boleh sampai jadi kanser hati. 

Masyallah, semoga Allah jauhkan kita dari penyakit pembunuh ni. 

Tapi tahu tak produk premium Shaklee, si Vivix boleh merawat kanser? 

Mesti tak percaya kan? Kanser kan takde ubat. Takkan lah suplemen macam Vivix tu boleh rawat kanser? Macam tak percaya je. 

Takpe, jom baca dulu macam mana Vivix ni boleh rawat kanser.

APE TU KANSER?


Kanser terjadi apabila sel dalam badan rosak yang makin lama akan semakin berkembang membiak tanpa kawalan yang akan menyebabkan ketumbuhan atau juga dikenali sebagai tumor.

Tumor belum lagi berada di tahap bahaya sebab bila dah detect tumor tu kat mana, boleh terus buang melalui pembedahan dan sebagainya.

Yang jadikan ia bahaya bila tumor atau sel rosak tadi membesar dan mula bersambung dengan sel darah untuk dapatkan bekalan oksigen.

Haa masa ni lah sel tadi akan bersama-sama dalam saluran darah, yang kemudiannya akan mengganggu organ-organ, tisu dan sistem lain dalam badan. 

Sebab tu kita selalu dengar, kanser ni penyakit yang boleh merebak. Dari kanser usus boleh jadi kanser hati. Dari kanser mata boleh merebak jadi kanser mulut. 


MACAM MANA NAK RAWAT SEL KANSER?



Pernah dengar pasal ellagic acid? Bukan alergik ya, tapi ellagic. Jangan risau, saya tak salahkan anda kalau tak pernah dengar perkataan ellagic acid ni sebab saya sendiri baru dapat tahu pasal kewujudan ellagic acid ni. Hihi

Ellagic acid ni adalah satu bahan yang penting untuk merencatkan pertumbuhan sel-sel kanser. Kajian yang dijalankan oleh American Institute For Cancer, ellagic acid ni terbukti mampu merencatkan pertumbuhan sel kanser. Kira, dengan pengambilan konsisten ellagic acid ni, sel kanser tadi boleh dihentikan daripada terus merebak!

Kat mana nak dapatkan ellagic acid ni?



Ellagic acid boleh didapati dari kebanyakan buah-buahan merah - raspberyy, strawberry, blackberry, cranberry, pomegranate dan kekacang seperti pecans dan walnuts. 

Selain ellagic acid, kajian menunjukkan kandungan resveraterol juga mampu merawat dan merencatkan pertumbuhan sel-sel kanser. 


JADI, MACAM MANA VIVIX BANTU RAWAT KANSER?



Macam yang saya dah kongsikan dalam entri saya yang lepas - Ramuan Hebat Dalam Vivix Si Tonik Ajaib, salah satu bahan yang digunakan untuk menghasilkan Vivix adalah anggur muscadine. 

Anggur ni bukan anggur biasa yang boleh dapat dekat Cameron Highland sana tu, tapi adalah anggur unik yang cuma tumbuh di persekitaran yang panas dan lembab. Saiznya pulak tak sekecik anggur biasa ya tapi sebesar bola golf! Besar kan?


Eh, bukan tu je yang buatkan anggur muscadine ni unik dan istimewa, tahu tak anggur muscadine kaya dengan ellagic acid? Haa sekarang nampak dah kan macam mana Vivix boleh bantu?

Selain tu, Vivix juga terkenal dengan kandungan resveraterolnya yang tinggi.



Resveraterol ni lah yang akan membantu membetulkan semula sel-sel yang rosak tadi yang jika tak dibetulkan boleh menyebabkan kanser.

Setelah dibetulkan atau di'baiki', sel-sel yang rosak tadi akan secara semulajadinya mati melalui proses apoptosis dan menyebabkan kanser semakin berkurang dan akhirnya poof terhapus dari dalam badan. 

Ramai sangat yang dah berjaya bebas daripada dibelenggu penyakit kanser ni, dengan izin Allah. Jadi saya rasa rugi kalau tak kongsikan kebaikan Vivix dengan semua. .

Masih tak percaya? Saya kongsikan beberapa testimoni yaa

Testimoni #1 - Vivix bantu bebaskan pesakit dari kanser TAHAP EMPAT!


Testimoni #2 - Konsisten Vivix, breast lump mengecil dari size 50 sen kepada 5 sen.


 Testimoni #3 - Recover dari kanser usus tahap 4 dengan Vivix



 Testimoni #4 - Bebas breast cancer lepas konsisten Vivix 6 bulan


Testimoni #5 - Kanser kolon sembuh dengan Vivix


Testimoni #6 - Bebas kanser paru-paru 


Testimoni #7 - Doktor sahkan bebas dari kanser ovari





BERMINAT NAK BERIKHTIAR DENGAN VIVIX?

Since kanser merupakan satu penyakit yang akan merebak dengan cepat, jangan tunggu terlalu lama untuk decide sama ada nak cuba Vivix atau tak.

Apalah sangat dengan harga RM475 sebotol kalau dengan harga tu mampu bantu selamatkan nyawa yang tersayang. Kan? 

Jangan tunggu lagi, boleh cepat-cepat hubungi saya untuk tempahan Vivix dan konsultasi percuma. 


Zaqqeya AminSID 1234656SMS / WA 013-7230029



Comments

Popular posts from this blog

Pencuci Muka Terbaik Untuk Hilangkan Whitehead dan Blackhead Dengan Cepat dan Pantas!

Petua Hilangkan Keputihan Ketika Hamil Secara Tradisional

6 Makanan Merawat Denggi Secara Semulajadi Tanpa Ubat