Testimoni: Berhenti Merokok Dengan Vivix

Seronokkan bila orang yang kita sayang, yang sebelum ni merokok dua kotak sehari tiba-tiba tak merokok langsung dah. Kalau selalu bangun pagi, bau asap rokok kuat tak hengat dekat hidung sampai cadar, kerusi, carpet, baju semua berbau asap, sekarang tak dah. Bau Downy lagi ada. Seronokkan?

Tapi macam mana nak suruh suami berhenti merokok? Macam mana nak beriktiar supaya suami bebas rokok dan duit rokok boleh jadik simpanan untuk masa depan anak-anak? Sedih sebenarnya bila ada certain suami-suami yang willing nak berusaha nak berhenti rokok, tapi tak mampu nak tangani withdrawal symptom kesan daripada ketagihan nikotin tu.

Jom Kenal Pasti Withdrawal Symptom

Pernah dengar orang merokok yang cuba nak berhenti merokok pasti akan hadapi withdrawal symptom. Withdrawal symptom ni adalah kesan daripada nikotin yang ada dalam badan kita tu. Lain orang lain simptomnya. Jom kita tengok.

"Abah merupakan perokok tegar selama 28 tahun. Antara withdrawal symptom yang abah hadapi:

  1. batuk2 teruk
  2. suara hilang
  3. tekak sakit dan panas
  4. paru2 sejuk
  5. pernafasan sesak 
  6. pening kepala
  7. air liur rasa masin
  8. cepat letih
  9. jantung berdegup cepat
  10. selera makan kurang

Ada banyak sangat cara nak berhenti merokok betul? Tapi tak semua cara berkesan. Jom saya kongsikan testimoni perokok yang dah berjaya bebaskan diri daripada rokok dengan bantuan tonik ajaib Shaklee, Vivix.

Testimoni Pengguna Vivix 

Testimoni #1

Mak seorang perokok tegar. Kirimkan vivix untuk berikhtiar. Mak call dan tanya ubat apa tu sebab ROKOK RASA PAHIT MACAM HEMPEDU!

Testimoni #2

Suami perokok. Sejak amalkan vivix, dua-tiga hari baru merokok. Tu pun tak habis! Kalau seminggu dengan isteri seminggu jugaklah suami tak merokok. Insyallah tak lama lagi berhenti merokok.


Testimoni #3

Perokok tegar 30 tahun dapat berhenti merokok setelah consume vivix!


Testimoni #4

Azam setiap tahun nak berhenti rokok tapi hanya cakap-cakap kosong. Akhirnya dengan vivix, azam tercapai. Hisap rokok terasa pahit.



Testimoni #5

Suami dah berhenti merokok lepas amalkan vivix sebulan & adik ipar dah mula reduce smoking lepas amalkan vivix.


Testimoni #6

Ambik vivix untuk hyperthyroid. Pakej sekali dengan berhenti merokok.


Testimoni #7

Berjaya berhenti merokok TANPA WITHDRAWAL SYMPTOM!


Testimoni #8

Sedut tak rasa pape, tekak rasa pahit dan termuntah sebab rokok! hihi


Testimoni #9

Heavy Smoker yang dah cuba pelbagai cara untuk berhenti merokok tetapi gagal. Mula ambil vivix untuk kesihatan dalaman tetapi mendapat banyak kesan positif antaranya KETAGIHAN TERHADAP NIKOTIN HILANG!


Testimoni #10

Vivix buang rasa nak smoke. 


Dah puas hati baca testimoni daripada perokok-perokok tegar tu? Dah mula rasa jeles dan tak senang duduk sebab tak sabar nak rasa kesan yang sama? Sabar, sebelum tu Yaya nak ulas sikit macam mana vivix bantu hilangkan ketagihan terhadap rokok tu. 

Macam yang Yaya dah pernah kongsikan dalam entry sebelum ni (KLIK SINI), Vivix mengandungi antioksidan yang sangat tinggi. Antioksidan ni membantu memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat daripada asap rokok. Bukan itu sahaja, antioksidan inilah yang bertanggungjawab untuk menstabilkan radikal bebas dalam badan yang tidak bebas akibat daripada pengambilan nikotin tersebut. Dan yang paling best, ia melindungi dan membaiki semua DNA yang terjejas akibat nikotin. 

Bila nikotin dah takde dalam badan, secara automatiknya ketagihan terhadap rokok tu akan hilang dan kesannya BEBAS daripada rokok!

Okay nampak macam dah tak sabar tu. Untuk sebarang tempahan vivix, boleh SMS/Whatsapp 013.723.0029. Tapi kalau taknak whatsapp, boleh terus tekan je simbol bawah ni untuk buat belian secara atas talian.

Pengeposan akan dibuat oleh Shaklee sendiri, sampai depan rumah masing-masing. Tak payah susah-susah nak pergi beli dekat kedai. Duduk lepak-lepak kat rumah je tunggu abang pos laju sampai. Bila dah dapat barang boleh Whatsapp Yaya ya untuk consultation.

Zaqqeya Amin
SID 1234656
013.723.0029

Comments

Popular posts from this blog

Pencuci Muka Terbaik Untuk Hilangkan Whitehead dan Blackhead Dengan Cepat dan Pantas!

Petua Hilangkan Keputihan Ketika Hamil Secara Tradisional

6 Makanan Merawat Denggi Secara Semulajadi Tanpa Ubat